reklam

Kısa Whatsapp Durumları

4 sene önce admin tarafından yazıldı ve hakkında 52 yorum yapıldı.

Kısa Whatsapp Sözleri

Bu sayfamızda kısa whatsapp durumları, kısa whatsapp sözleri, ile ilgili durumlar bulabilirsiniz.

Adı rüzgar olan erkek bebeklerin , yüreğinde kışı taşıyan babaları vardir.

Olduğu kadar güzeldik.

Belediye  gereksizleri temizlesin.

Bu hesap mahkeme kararıyla engellenmiştir.

Sıkıntı tinne.

Beş yıl uyumak istiyorum.

Öyle gidiyoruz işte gün saat demeden.

Altar’ın oğlu tarkan mı?

Gümbürtüye gittim gelicem.

Kafamdaki filler midemdeki kelebekleri döver.

Bırakın gelsin.

Gündüz meşgul, akşam yorgun.

Kemik kadar kuru, yarasa kadar kör, pancar kadar kırmızı ve zırdeli.

Kendi içerisinde bile çelişen bir insanım.

Seni öldürmeyen  şey tuhaflaştırır.

Hayırdır birader bi durum mu var ?

Yanliş yaptiysam doğrusu hoşuma gitmemiştir.

Durum sandığınız gibi değil.

Sen çevrimiçi ben çevrimiçi niye yazmıyorsun canımın içi.

Sanat uzun, hayat kısa.

Durumumuz yoktu yazamadık gardaş.

Sinek mide bulandırır, sadece.

Dileğini tutmuş sayar sonsuzdan geri.

Vantilatörü serbest bırak. Dönerse serindir, dönmezse hiç serin olmamıştır.

Beleş mesaj var dediler; geldim.

Durum boş bırakılamaz!

Sevmeyin ! insanlar alışkın değil.

Dünya sensizde dönüyor.

Hareketten ve rüyalarımdan istifa ediyorum.

Tabuları yikarim ama bulasiklara karismam.

Ya içindesindir ya da peşinde.

Kapat kapat, gördüm.

O cevapları içimizde taşıyoruz.

Bütün yalnızlar gibi özgür ve bütün özgürler gibi yalnız şeklindedir pek bir severim bunu.

Bazen büyük bir hasarla iyileşir insan.

Geçsede yolumuz bozkırlardan,denizlere çıkar sokaklar.

Fındık kadar beynin var bi tane vurucam kulağından düşecek.

Duygusal durum şeysi.

Yavaş konuş çocuk uyuyor.

Hayat kısa, kuşlar uçuyor.

Cumaya gittim döncem.

Mavi olan her şey güzeldir.

Yapay cennet.

Hiçbir kere hayat bayram olmadı, yada her nefes alışımız bayramdı.

Bireysel hatalar sonucu belirledi.

 

Etiketler :
Whatsapp Özlü Sözler Bu sayfada; Whatsapp Özlü Sözler, Whatsapp Özlü Durumlar, Whatsapp Özlü Sözler Kısa, En Güzel Whatsapp Özlü Sözler, Özlü Sözler, Özlü Durumlar yer almaktadır. Kimin yarasına kabuk olursan ol, iyileştirdiğin an düşersin.. Dünyadaki en zal...
Whatsapp Durum Sözleri Öğrenci Bu sayfada; Whatsapp Öğrenci Durumları, Whatsapp Öğrenci Sözleri, Whatsapp Durum Sözleri Öğrenci, Öğrenci Durumları, Öğrenci Sözleri yer almaktadır. İşlem yapıpta sonucu 0 bulduğumda sanki hiç uğraşmamışım gibi oluyorum. Din Ho...
Whatsapp Durum Nefret Sözleri Bu sayfada; Whatsapp Nefret Sözleri, Whatsapp Nefret Durumları, Whatsapp Durum Nefret Sözleri, Whatsapp Nefret Durumları Kısa, Nefret Sözleri, Nefret Durumları, Whatsapp Nefret Mesajları yer almaktadır. Senin gibi bozukları kumbara...
  1. hayalet dedi ki:

    Bazi insanlar bazen insanlar

  2. Nazlıcan inal dedi ki:

    Uzaktan da severim seni merak etme❤❤

  3. seda dedi ki:

    ask bizi oldurdu yaa

  4. ela dedi ki:

    ………Bazen Keşke dersin… Ve sonra……..
    Ve sonra…..
    Sadece SUSARSIN!!!!!!…….

  5. SANANE dedi ki:

    MUTLULUK ÇARPTI KACTI BIZE PLAKASINI BILE ALAMADIK

  6. Murat dedi ki:

    Öğrenciyiz durumumuz yok…

  7. Muhbett dedi ki:

    Varlığın mutluluğun nirvanası be adam.

  8. Anonim dedi ki:

    Korku..yordun..niye..sevdin

  9. Anonim dedi ki:

    Mütevaziliğine aşık bir egoist.

  10. eylül yaren dedi ki:

    Sen çevrimiçi ben çevrimiçi niye yazmıyorsun canımın içi

  11. sanane lan dedi ki:

    Bende bir tane dicem ” Ne superman ne batman alayına giderim turkishman.:):) “

  12. isimsiz ask dedi ki:

    bazen istedim gitmek ama malesfki gamzende oldum

    gulusune ölürüm diyenler için salak dediniz ama hatirlatirim kimse sizi ölesiye sevmez

  13. Anonim dedi ki:

    Durusum yeter fazla bakma zoruna gider

  14. Anonim dedi ki:

    muhabbet bağı girişi için tıklayınız

  15. Isimsiz sair dedi ki:

    Ölmek ile yaşamak arası sana şiir yazmak yazarken ölmek , okurken yaşamak

  16. aydanur dedi ki:

    Ozlenmiyor gibi davranmak dünyanın en zor şeyi?

  17. Anonim dedi ki:

    Bes yıl uyumak ïstiyom

  18. platonik asik dedi ki:

    benim anlamadigim sey su sen simdi niye bu yaziyi okuyonn

  19. Seda dedi ki:

    Yalnızlıkmı? Kralı bende

  20. Anonim dedi ki:

    Hatırladığım en unutulasi şeysin sen…

  21. Anonim dedi ki:

    Arkanda Bıraktığın her iz geçmişine yansır

  22. Sedat dedi ki:

    Az insan çok huzur

  23. Sedat dedi ki:

    İnsan evrende gövdesi kadar değil yüreği kadar yer kaplar

  24. recep dedi ki:

    içimde òlen biri var

    Sondu benim gunesim

  25. Anonim dedi ki:

    İnanmadım bu dünyaya


Whatsapp Durumları Resim Yapma Güzel Sözler Avatar Yapma Avatar Oluşturma